Förändrat sätt att boka starttid fr.o.m. 27/5

Från och med måndag 27 maj kommer vi att använda Sweetspot som bokningssystem.
Därför behöver du ladda ned den kostnadsfria appen Sweetspot, som finns tillgänglig i App Store och Google Play.
Du kommer direkt till nedladdningssidan genom www.onelink.to/sweetspot.
Har du redan appen så kontrollera att du har den senaste uppdateringen, version 3.1.0. Att boka tid via Sweetspot är snabbt och enkelt; du som medlem kommer att kunna boka en tid på Nässjö GK genom bara tre klick i appen.

Och du som inte har möjlighet att göra din bokning via Sweetspot är välkommen att kontakta kansliet för att boka din tid.

Förutom appen som vänder sig till golfspelarna, är Sweetspot också ett affärssystem som effektiviserar administrationen för oss som jobbar på Nässjö GK. Vi får en modern plattform som kommer att ge medlemmar, partners och gäster en bättre upplevelse på plats.

Gäster kommer också att boka tider via appen och får betala olika pris för olika starttider. Exempelvis kommer en förmiddagstid på lördagar vara dyrare än en kvällstid på tisdagar. Sweetspot arbetar med dynamisk prissättning som används inom många andra branscher, exempelvis hotell- och flygbokningar. Vi ser detta som en stor fördel då vi har ett begränsat utbud med starttider och ständigt strävar efter högsta möjliga tillgänglighet för våra medlemmar och partners.

Vi hjälper dig gärna om du har frågor eller känner dig osäker på hur appen fungerar. Men eftersom systemet är nytt även för oss, ber vi om lite extra tålamod så kommer vi lära oss tillsammans. Vi tar också tacksamt emot feedback, så vi tillsammans med Sweetspot kan utveckla produkten på bästa sätt.

Jens Gustafsson
Klubbchef /klubbutvecklare