Greenfeeavtal 2024

Golfamore på Nässjö GK

För spel med golfamore kan du boka din tid i appen Sweetspot, klicka sedan på betala på plats.  Det går också bra att maila eller ringa och boka din starttid. Vid spel utanför kansliets öppettider så kan betalningen göras i appen efter att vi justerat priset till det som gäller för spel med golfamore för dagen.

Golfamore gäller vardagar. Vi har dynamisk greenfee med stora prisskillnader över dagen beroende på efterfrågan och tillgång så prissättning på Golfamore är halva högsta dagspriset. Varmt välkomna!

Varmt välkommen att erfara nya härliga golfupplevelser!

Samarbetsavtal med närliggande klubbar

Primetimetider just nu på Nässjö GK: helger 08:00-12:30.

För att nyttja rabatten ska tiden bokas och betalas via ditt konto hos Sweetspot.

För övriga gäster så använder vi Sweetspot som bokningsapp.

Ladda ner appen där appar finns.  Välj den tid och pris som passar dig!

Greenfee bokas i appen Sweetspot!
Greenfee betalas även i samband med bokning i appen.
Betalning ska ske inom 3 timmar annars raderas bokningen för hela bollen.
Bokar man av betalad starttid så återbetalas greenfeeavgift till det kortet som man betalade med.

För er med Golfamore så går det att spela med 50% rabatt på högsta dagspriset om man ringer/mailar kansliet och bokar sin tid. Alternativt klickar på knappen golfhäftet i appen. Om ni spelar utanför kansliets öppettider så kan vi justera priset i appen och ni betalar er greenfee där efter justering.
50% på högsta dagspriset gäller och inte priset som står på den bokade tiden!

Som ”Large”  medlem i Nässjö GK kan ni boka in en gäst i appen och få rabatt på greenfee.
Obs! Denna rabatt gäller bara om man bokar och betalar via appen.