Ställplats

Välkommen till Nässjö Golfklubb med Husbil & Husvagn!
Vi har totalt fyra uppställningsplatser för husbil & husvagn med tillgång till el, ställplatserna är belägna på gräs i närheten av klubbens övriga faciliteter.

Bokar gör du enklast via bokningskalendern lite längre ner här på sidan. När du väljer önskat in- och ut-checkningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Här bor ni i nära anslutning till golfbanan och har tillgång till våra omklädningsrum där toalett & dusch finns att tillgå dygnet runt.
På kvällar & nätter kommer man som gäst in i omklädningsrummet via ett kodlås, koden erhåller du i bekräftelsemailet som du får när du har genomfört din bokning.

Trafikverkets rastplats som ligger vid infarten till golfbanan har latrintömning för er som önskar.

Öppettider klubbhuset: 06:00 – 22:00

Incheckning sker fr.o.m. kl 14:00
Utcheckning sker senast kl 15:00
Ankomst skall anmälas till kansliet. Sker ankomst när golfklubben är obemannad – vänligen skanna QR-koden som du hittar här.
I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen.
Om golfspel sker på avresedagen, vänligen flytta ekipaget till vår vanliga parkering innan ni slår ut.

Pris
En uppställningsplats inklusive el kostar 230 kr/natt för golfande gäster och 300 kr/natt för icke golfande gäster.
Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst och kryssa i ”jag saknar golf-id” om du bor hos oss som icke-golfande gäst.
Betalning sker med kort i samband med att bokningen görs.

Notera att bokningen inte registreras om betalningen inte genomförs i sista steget i bokningsprocessen.