Boka starttid och köp medlemskap

Aktuellt bokningsläge hittar du här nedan, eller i Sweetspots app som du laddar ner där appar finns eller på www.sweetspot.io.

Tidbokning gäller:

Anledningen till varför man måste ha en bokad starttid oavsett medlemskap är för att vi har flera medlemskap med olika bokningsrättigheter och för att vi ska veta vem som spelar och när. 2023 kommer vi införa No show avgift som kommer faktureras för bokade starttidsplatser som ej utnyttjas. Ankomstmarkering i app eller via kansliet är nödvändigt för att slippa avgift.

• Måndag–Fredag  kl. 07:00-21:00
  • Helg och helgdagar kl. 06:00 – 21:00
  • OBS Vardagar kl. 00:00-06:59  är det startförbud på hål 1!
  • OBS Helg och helgdagar kl 00:00 – 05:59 är det startförbud på hål 1!
  • Start på hål 10 är tillåtet mellan 05:00-07:00. Boka tid via Sweetspot och välj bana Nässjö Golfklubb sista nio.
  • Det är inte tillåtet att spela utan att ha en bokad tid!
  • Det är inte tillåtet att starta rond på tee 10 utan att kontakta kansliet för tillstånd utan att ha en bokad tid.