Sponsor på Nässjö GK

50% av våra intäkter kommer från medlemsavgifter. Det betyder ju att vi måste ha intäkter från många andra håll för att kunna utveckla klubben och täcka våra budgeterade kostnader. Nässjö GK har de senaste åren haft en positiv utveckling både vad det gäller banan och antalet medlemmar. Antalet juniorer som är i träning ökar och på alla plan är klubben på väg mot uppställda mål.

Ni som är sponsorer är jätteviktiga för oss och vår verksamhet. Jag ser fram mot vårt samarbete inför 2022 så vi tillsammmans kan stärka klubbens möjlighet att fortsätta vår utvecklingsresa. Läs nedan lite av vad vi kommer erbjuda i form av möjligheter att synas och verka tillsammans med oss.

Vill ni veta mer så kontakta mig på
jens@nassjogk.se.

Uppdaterade golfbilar 2022

Vi har flera företag som valt att synas på våra golfbilar!
Här är några av bilarna med reklam! Inför 2022 har vi utökat vår bilpark till 8 st.
Nytt i år är att bilarna försetts med GPS och en ledskärm med möjlighet att synas samt att spelare kan använda banguiden som finns på skärmen.

Hålsponsor

Andreas Karlsson på LAFAB är en av våra hålsponsorer 2022.
Då syns man på hålet och på hålsponsortavlan vid klubbhuset.
Företaget syns även via klickbara länkar på hemsidan och på de digitala scorekorten.
Man får även en inbjudan till klubbens företagsgolf för 4 personer och då representerar man sitt företag och tävlar om ett prestigefyllt pris.

Fler exponeringsmöjligheter

* Skylt vid rangen
* Flagga på våra flaggstänger vid bilparkeringen
* Det finns även skräddarsydda sponsorpaket som passar just ditt företag med greenfeebiljetter och vouchers för spel för gäster på banan som ingår efter önskemål.

Nätverka i solen med Nässjö GK

Vi kommer ordna en resa för våra sponsorer till Marbella i höst där vi kommer spela en runda på världsberömda Real Club Valderama.
Det kommer erbjudas golf och Padel men även möjlighet att umgås och nätverka ett par dagar i solen innan vinterns mörker omsluter oss.
Finns intresse att följa med av någon som jag inte hunnit kontakta än så tveka inte utan hör av er till mig så kan jag berätta mer.

****************************************************

Som ni kanske sett så har vi ny restauratör och nu när restriktionerna släppt så planerar vi tillsammans med Mats och Lotta att ha en liten mingelkväll på golfrestaurangen den 13 april för er sponsorer där vi presenterar tankar och idéer inför säsongen 2022. VIP inbjudan kommer framöver.
Stort tack till alla er som 2021 var med och bidrog till vår verksamhet och hoppas vi kan bli ännu fler 2022 och att vi får träffas och umgås som vanligt i sommar igen med allt vad det innebär.

Jens Gustafsson
Klubbchef