Custom Fitting

DU ÄR INTE som andra golfare. Därför ska du inte ha samma golfutrustning som andra golfare. Du ska naturligtvis ha dina klubbor och ditt set anpassat till just din fysik, din sving och ditt spel. Och det gäller oavsett vilken handicap du har.

Hur fungerar en custom fitting? Jo, vi kommer att slå med olika testklubbor, titta, mäta och analysera. Och hela tiden få feedback från dig om hur det känns, så att det blir bra på alla sätt. Det är också viktigt att alla klubborna i ditt set fungerar tillsammans, att de är matchade så du får jämn avståndsstegning genom setet, och att du känner att du har säkerhet och kontroll i varje slag.

Boka en custom fitting innan du beställer dina klubbor så att du får klubbor anpassade till DIG!

En custom fitting kostar 900 kr, köper du sedan dina klubbor av oss drar vi av 450 kr på priset.

Bokar custom fitting gör du på kansliet Nässjö Golfklubb Telefon: 0380-10022.